Vilkår og betingelser

Bestilling

Vi anbefaler at du booker så snart du har datoen klar slik at vi får avsatt kapasitet for ditt selskap. Dersom du er usikker på antall spisende gjester behøver ikke endelig antall bekreftes før arrangementet nærmer seg. 

 

Ved å fylle ut forespørselsskjema på nettsiden vår med nødvendige detaljer som lokasjon, tidspunkt og ønsket meny kan vi gi en rask tilbakemelding på om vi har ledig kapasitet og reservere dato. Så tar vi en gjennomgang på alle detaljer når dagen nærmer seg.

Levering

Leveringskostnad i Bergen fra kr 595,-

For levering over 30 min. fra sentrum,  pris etter avtale.

 

Vi anbefaler levering til arrangementslokalet før gjestene ankommer.

 

Inkludert i standard levering
Vi leverer all mat til avtalt lokasjon pakket i aluminiums former. Det anbefales ikke å flytte maten over til annen beholder. Skilt med beskrivelse av mat og allergener følger med som du selv kan sette ut. Varmmat leveres i varmeisolerte kasser for å sikre at maten holder seg varm til spisetidspunkt. Maten vil holde seg varm i minst 2-3 timer. Vi anbefaler at du ikke åpner eller tar maten ut av varmekassene før spisetidspunkt.

Vi låner gladelig ut varmekassene til våre kunder kostnadsfritt. Som gjengjeldelse ber vi om at varmekassene returneres til oss i Sandviksbodene 3A innen en uke etter arrangementet.

 

Vi kan også komme tilbake og hente kassene etter nærmere avtale, ekstra leveringskostnad vil tilkomme. (Returneres ikke varmekassene faktureres det et gebyr pr. kasse)

Tilleggstjenester

Full oppdekking av buffet fra kr. 3.500,- (anbefalt for selskap med 50+ gjester)
Vi dekker opp buffeen for deg. Oppsettet ligner hotellbuffet med vannbad som holder maten varm gjennom hele arrangementet. Inkluderer: Duker, serveringsutstyr, vannbad med gel brennere og skilt med beskrivelse av mat og allergener plasserer ut.

Vi kommer tilbake for å hente utstyr etter nærmere avtale. (pristillegg kan tilkomme avhengig av lokasjon)

 

Leie av kokk og servitør

Ønsker du å leie inn No Worries egne kokker til ditt arrangement koster dette fra kr 750,- pr. time. (min. 4 timer)

Vi kan også stille med servitører, hovmester og bartender til selskapet ditt fra kr 650,- pr. time. (min. 4 timer)

For arbeid utover 9 timer eller etter kl. 24.00 er det 50% tillegg pr. time.

 

Fakturering

Privatkunde – Vi sender ut faktura som må betales før leveringsdag. 

Bedrift – Faktura blir tilsendt med 10 dagers betalingsfrist.

 

Ved større private arrangement faktureres et depositum på 50% ved bestilling over 30.000 kr.  Ved leie av kokk og/eller servitør sendes sluttfaktura ut etter arrangementet.

Avbestilling

Følgende frister gjelder for avbestilling og reduksjon i antall:

 

Avbestilling / reduksjon Opptil 50 pers. Over 50 pers.
Avbestillingsfrist 5 hverdager 10 hverdager
Reduksjonsfrist inntil 25% 3 hverdager 5 hverdager
Avbestillingsgebyr etter avbestillingsfrist 50% 50%
Avbestillingsgebyr etter reduksjonsfrist 100% 100%

For bryllup, større events og avtaler kan andre regler være gjeldende.

vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å kunne gi deg en bedre brukeropplevelse. les mer.